5 بازی استراتژیک برتر برای اندروید - به روز ترین و سریعترین اپ ...

 

در ماه های اخیر هیچ فعالیت جدیدی در برنامه های سرگرمی های برنامه های تکنیکی به نمایش گذاشته نشده است، اما در نهایت به این واقعیت که مهندسان بسیاری بر پیشرفت فرم های متنوعی از انحرافات مفید و فکری تمرکز کرده اند.

 

خوشبختانه، به رغم فقدان عجیب و غریب، عناوین هنوز سرگرم کننده و تعداد زیادی از مشتریان پویا وجود دارد که به همین دلیل امروز ما احتمالا بهترین سرگرمی های آنلاین رایگان 2018 را نشان خواهیم داد.

 

تولید امپراتوری

 

یکی از برجسته ترین تفریحات برنامه عالی که تا کنون توسط یک سازمان آلمانی ایجاد شده است، اقتدار قابل توجهی را در سرگرمی های سیستم ایفا می کند و با احتمال پیشرفت در طول سنین نشان داده می شود. InnoGames بدون شک دارای ظرفیت برای ایجاد دانش فریبنده است، که شما را قادر می سازد تا از عصر سنگ و پیشبرد به آینده شروع کنید. با شروع از کلبه ها و دستگاه های مجزا، می توانید به تعداد زیادی از ساختارهای پیشرفته و پیشرفت های پیشرفته، پیشرفت، معاینه مالی و کمک به تغییر دائمی وضعیت انحرافی ادامه دهید. همه با کالیبر بالا، تصاویر انرژی داده شده و قابل درک.

 

وایکینگ ها: جنگ قبایل

 

انحراف برنامه سیستم، توسط Plarium ایجاد شده و توسط جامعه وایکینگ مطرح شده است، جایی که در کار جارل شما می توانید بسیاری از رزمندگان را به سمت پیروزی جهان هدایت کنید. با یک منطقه مقدماتی وسیع و اندازه گیری مناسب از دارایی ها، هر چیزی برای رسیدن به یک شهر عظیم با ساختارها و کار کارکنان ماهر مناسب برای ساخت سلاح، تقویت و همه چیزهایی که برای نیروهای نظامی لازم است، سخت است. به جز دستگاه های جنگی، به عنوان مثال، بالستیک و پرتاب، هر یک از واحدهای مختلفی برای مرور وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های خاصی می باشند که می توانند در منطقه جنگی تاثیر داشته باشند.

 

النار

 

یکی دیگر از سرگرم کننده روش شناخته شده توسط InnoGames ایجاد شده، در این زمان رویایی است و توسط نزدیک بودن دو نژاد متمایز به نگاه کردن: موجودات افسانه ای و مردم. با توجه به وجود گروه ها، حضور واحدها و سازه ها، با توجه به تعاملات در حال انجام، نسبتا کم است. یکی دیگر از قسمت های جذاب سرگرمی مربوط به چارچوب نبرد مبتنی بر نوبه خود است، زیرا که قابل درک است که با بازیکنان مختلف و دشمنان IA مقابله کند. همه به طور کامل در 3D، با تصاویر فوق العاده درخشان و با کیفیت است.

 

موقعیت پاداش: پادشاهی در جنگ

 

این تکنیک تفریحی برنامه ایجاد شده توسط Plarium یک تعاملی را فراهم می کند که عمدتا برای وایکینگ ها نامعلوم است: جنگ کلان ها، هرچند به بخش های نیروی مسلح و سایر ظرافت های معمولی استادانه تفکیک شده است. شما می توانید یک پادشاهی قرون وسطایی را هدایت کنید و واحد های نمونه ای را از آن دوران به ارمغان بیاورید. به طور کلی این تفریحی با کیفیت است، یک گزینه مشروع برای طرفداران عناوین کلیدی است.